До Ре Ми GG! Музика и звук в игрите |

До Ре Ми GG! Музика и звук в игрите

27.09.2022 ( 19:00 ) | Кино Cabana | ВХОД: 15 BGN

Поне веднъж сте си тананикали мелодията на Super Mario, нали? Но ролята на музиката и звуците в игрите е много по-голяма. Те задават настроението и задвижват историята, насочват и предупреждават играчите… и се превръщат в самостоятелни произведения на изкуството.

На 27 септември ще ви срещнем с двама гейм дизайнери, които са отговорни за звука и музиката в игрите. Те не просто ще ни разкажат най-интересното, но и ще ни поведат в аудио-експеримент наживо, в който ще участвате всички вие!

От Борислав Славов и Кирил Петрушев ще научите:

  • Как звукът създава атмосферата на в една игра?
  • Кой е най-подходящият звуков заместител на ехтящи мечове и разполовени вражески глави?
  • Как музиката в игрите се адаптира към решенията и действията на героите?
  • С какво ни мамят саунд дизайнерите и кои са най-интересните трикове, които ползват?
  • Какво е да работиш с Ханс Цимер в гейминг контекст?

Билети

Билетът не е резервация за седящо място. Препоръчваме ви да дойдете по-рано преди старта на събитието, за да си осигурите удобно място. На входа може да ви бъде поискан документ за самоличност и охраната да провери личния ви багаж. Лица под 18 години се допускат само с придружител.

За лекторите

Борислав Славов е експерт в създаването на адаптивна музика за видео игри – музика, която се променя и приспособява, според решенията и действията, които всеки играч взима докато играе. Кариерата му започва преди повече от 17 години със създаването на музиката към играта на българското Black Sea Studios – Knights of Honor (2004). Работи по игри като “Gothic 3” (2008), “WorldShift” (2008) и “Two Worlds II” (2010), “Crysis 2” (2011), “Crysis 3” (2013), “Warface” (2013) и “Ryse: Son of Rome” (2013). Работил е заедно с прочутия холивудски композитор Ханс Цимер по музиката за играта “Crysis 2”. През 2021 г. песента “I want to live”, в изпълнение на Борислав Славов и Илона Иванова, се класира за финалите на световните музикални награди Hollywood Music In Media Awards (HMMA).

Кирил Петрушев е Lead Sound Designer в Creative Assembly и ръководи работата по първото самостоятелно заглавие на българското студио под шапката на легендарния разработчик и издател SEGA – Total War Saga: TROY.